Magda Isanos - Vis vegetal



  • Vis vegetal 

    As vrea să fiu copac
    Si-as vrea să cresc langa fereastra ta.
    Te-as auzi,
    Si-n voie te-as privi intreaga zi
    M-as apuca si iarna să-nfloresc,
    Ca să te bucuri!
    Pasarile cele mai mandre-ar face cuib pe creanga mea,
    Iar noptile mi-ar da cercei de stele
    Pe care, ca pe frunze ti le-as da.
    Prin geamul larg deschis, de-atatea ori
    M-as apleca usoara să-ti sarut
    Când parul ce pe frunte ti-a cazut,
    Când buzele cu buze moi de flori
    Spre toamna m-as juca zvarlindu-ti mere
    Si foi de aur rosu prin odaie
    Cu-a ramurilor tanara putere
    Ti-as apara obloanele de ploaie.
    Si, cine stie, poate ca-ntr-o seara
    De primavara, când va fi si luna
    Va trece prin gradina o zana buna,
    Facandu-mă femeie să fiu iara.
    Atuncea, sprijinindu-mi de pervaz
    Genunchiul ud de frunze si pământ,
    Cu roua si cu luna pe obraz,
    Eu ti-as sari în casa si senina,
    Uitind de-atata vreme să vorbesc,
    Cu cate-un cuib în fiecare mana,
    As incepe

    zambesc.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: