Vasile Voiculescu - Nu te mira...


  • Nu te mira... 

    Nu te mira că-mi prinzi privirea,
    Păienjenită de durere,
    Adesea cercetând ivirea
    Şi alte lumi, şi altor ere.

    În toiul luptelor nebune,
    Pe rana inimii ce moare
    Nădejdea vremilor mai bune
    Răsare pururi ca o floare.

    Din tot ce mi-a-nflorit vreodată,
    Ea singură purta-va roade,
    Azi, când grădina-i scuturată
    Şi toată floarea stearpă-mi cade.

    Zadarnic firea mă striveşte
    Mereu sub aspra-mi suferinţă,
    În mine pururi încolţeşte,
    Mai viu, obstească năzuinţă.

    Şi-n van m-abate-n jos furtuna
    Şi strâns ma ţin cătuşe grele,
    În mine lumea-şi încearcă-ntr-una
    Avântu-i veşnic către stele!

    Din mii de gânduri turburate
    Un vis curat mi se încheagă,
    Precum din spume sfărâmate
    Ieşit-a Venera întreagă!


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: