Nichita Stănescu - Leoaica tânără, iubirea



  • Leoaica tânără, iubirea 

    Leoaica tânără, iubirea
    mi-ai sărit în faţă.
    Mă pândise-n încordare
    mai demult.
    Colţii albi mi i-a înfipt în faţă,
    m-a muşcat leoaica, azi, de faţă.

    Şi deodata-n jurul meu, natura
    se făcu un cerc, de-a-dura,
    când mai larg, când mai aproape,
    ca o strângere de ape.
    Şi privirea-n sus ţişni,
    curcubeu tăiat în două,
    şi auzul o-ntâlni
    tocmai lângă ciocârlii.

    Mi-am dus mâna la sprânceană,
    la tâmplă şi la bărbie,
    dar mâna nu le mai ştie.
    Şi alunecă-n neştire
    pe-un deşert în strălucire,
    peste care trece-alene
    o leoaică arămie
    cu mişcările viclene,
    încă-o vreme,
    şi-ncă-o vreme...


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: