Nichita Stănescu - Cântec de dor



  • Cântec de dor 

    Mă culcasem lângă glasul tău.
    Era tare bine acolo şi sânii tăi calzi îmi păstrau
    tâmplele.

    Nici nu-mi mai amintesc ce cântai.
    Poate ceva despre crengile şi apele care ţi-au cutreierat
    nopţile.
    Sau poate copilăria ta care a murit
    undeva, sub cuvinte.
    Nici nu-mi mai amintesc ce cântai.

    Mă jucam cu palmile în zulufii tăi.
    Erau tare îndărătnici
    şi tu nu mă mai băgai de seamă.

    Nici nu-mi mai amintesc de ce plângeai.
    Poate doar aşa, de tristeţea amurgurilor.
    Ori poate de drag
    şi de blândeţe.
    Nu-mi mai amintesc de ce plângeai.

    Mă culcasem lângă glasul tău şi te iubeam.

    decembrie 1956


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: