Costache Ioanid - Asa ai vrut Tu...



  • Asa ai vrut Tu... 

    Daca-ntr-o tainica vreme
    din lut Cineva ma facu
    si daca sant om si nu vierme,
    o, Doamne, asa ai vrut Tu...

    Daca am grai si nu muget
    sa spun ce iubesc si ce nu,
    si daca am harul sa cuget,
    o, Doamne, asa ai vrut Tu.

    Daca intaia zidire
    deplin in pacat se pierdu,
    cand totusi mi-ai dat izbavire,
    o, Doamne, asa ia vrut Tu.

    Daca m-ai scos din neghina,
    nu viata-mi urata-Ti placu.
    Nu eu am vrut iarasi lumina,
    o, Doamne, asa ai vrut Tu.

    Iar daca voi merge odata
    la Cel ce din Duh ma nascu,
    voi spune de-apururea Tata
    Te laud c-asa ai vrut Tu!


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: