Ion Minulescu - Romanţă fără muzică (În seara când ne-om întâlni)


  • Romanţă fără muzică 

    În seara când ne-om întâlni -
    Căci va veni şi seara-aceea -
    În seara-aceea voi aprinde trei candelabre de argint
    Şi-ţi voi citi
    Capitole din epopeea
    Amantelor din Siracuza,
    Citera,
    Lesbos
    Şi Corint...
    Şi-n seara când ne-om întâlni
    Te-oi întreba,
    Ca şi pe multele pe care le-am întrebat 'naintea ta:
    - Voieşti sau nu să fii a mea?

    În seara când ne vom iubi -
    Căci va veni şi seara-aceea -
    În pat vom presăra buchete de trandafiri şi chiparoasă
    Ne vom închide-apoi în casă
    Şi vom zvârli în stradă cheia...
    Şi-n seaca când ne vom iubi
    Te-oi întreba,
    Ca şi pe multele pe care le-am întrebat 'naintea ta:
    - Voieşti să nu mai fii a mea?...

    Şi-n seara când ne-om despărţi -
    Căci va veni şi seara-aceea -
    Vom stinge flăcările-albastre din candelabrele de argint,
    Iar florile de chiparoasă şi trandafirii-i vom presa
    În cartea roză-a epopeii
    Amantelor din Siracuza,
    Citera,
    Lesbos
    Şi Corint...
    Şi-n seara când ne-om despărţi
    Te voi ruga,
    Ca şi pe multele pe care le-am sfătuit 'naintea ta:
    - Să-ţi aminteşti c-ai fost şi-a mea!...


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: