Vasile Voiculescu - Doamne



  • Doamne 

    În vârful copacului Tău sunt o floare...
    Pe cea mai înaltă ramură a lumii
    Mă leagăn în talazul de azur şi soare.
    Slavă Ţie că n-am rămas în temniţa humii,
    Ci slobodă, spre cer, înfloritoare
    Inima mea nu mai întârzîie:
    Zbucneşte afară în limpezi petale
    Să lege rod tainic, bob de poezie
    Hrana zburătoarelor împărăţiei Tale.
    Petala mi-e cu aripa rudă,
    Miresme, cântec gata să s-audă.
    Zâmbesc sub luceafar visarile-mi grele,
    Beau apele lunii, se umflă în ele
    Păunii nopţii cu cozile-n stele.
    ...Scuturaţi-mă vânturi mladii ori haine,
    Singură moartea e o dincolo de fire
    Prăpastie cu adânc de fericire.
    Furtuna extazului mă va urca, poate,
    Peste vamile şi stavilele toate,
    Într-o pală de parfum, Doamne, pâna la Tine,
    Cerul arunce-mi înapoi jos ruina.
    Floarea căzută din împărăţie
    A vazut Cerul şi a sărutat Lumina.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: