Vasile Voiculescu - CCXIII



  • CCXIII 

    Vrei să te smulgi din mine? Smulgându-mi ochii poate...
    Şi nici atunci... De-a pururi stai dincolo de ei,
    În tot ce este-n mine duh de eternitate,
    În însăşi nemurirea în care-am să mă-nchei.
    Ce-mi pasă că iubirea, că luna, are faze,
    Când creşte şi când scade până la-ntunecime;
    Oceanul meu de patimi, robit de-a tale raze,
    Tălăzuind, lunatic, se umflă spre-nălţime:
    Ce mândră limpezime-n zenitul suferinţii!
    Deodată-n mii de valuri mă sparg să te răşfrâng...
    Ne-atragem unul pe-altul cu forţa năzuinţii,
    Dar cumpăna ei fixă- pământ şi cer- n-o-nfrâng.
    Şi totuşi, aspra-i lege poetul va-nfrunta:
    În orice vers se scaldă, de sus, splendoarea ta.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: