Vasile Militaru - Rugăciune


  • Rugăciune

    Mărire Ţie, Doamne Sfinte,
    Că mi-ai dat viaţă – o comoară –
    Mi-ai dat lumină, mi-ai dat minte
    Şi toate câte mă-nconjoară.

    Să fiu mereu iubit de Tine
    Eu voi munci din răsputere,
    Mereu voi face numai bine
    Şi voi fi numai mângâiere.

    Voi înflori prin fapte bune
    Aşa cum înfloreşte mărul
    Şi-n toată vorba mea voi spune
    De-a pururi numai adevărul.

    Cu toţi copiii voi fi frate
    Şi nu voi şti ce este ura
    Spre clevetiri şi nedreptate
    Eu, Doamne, n-oi deschide gura.

    Flămândului s-astâmpăr chinul
    Voi frânge pâinea mea în două
    Voi fi curat precum e crinul
    Scăldat în boabele de rouă.

    Cu milă inima-mi va bate
    Şi voi iubi cu milă sfântă
    Pe orişicare vietate
    Ce-n lumea asta nu cuvântă.

    Aşa mă leg, cu dor fierbinte,
    Să-mi fie fapta şi cuvântul
    Şi-aşa ajută-mi, Doamne Sfinte,
    Cum îmi voi ţine legământul.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: