Vasile Alecsandri - Stelele



  • Stelele 

    De la mine pân' la tine
    Numai stele şi lumine!

    Dar ce sunt acele stele?
    Sunt chiar lacrimile mele

    Ce din ochii-mi au zburat
    Şi pe cer s-au aninat

    Cum se-anină despre zori
    Roua limpede pe flori!...

    Vărsat-am multe din ele
    Pentru soarta tării mele!

    Multe pentru cei ce sunt
    Pribegiţi de pe pământ!

    Multe lacrimi de jelire...
    Iar de dulce fericire

    Ah! Vărsat-am numai două,
    Şi-s luceferi amândouă!

    Sevilia, 1853


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: