Vasile Alecsandri - Cântec ostăşesc



  • Cântec ostăşesc 

    Român verde ca stejarul,
    Râd de duşmani şi de moarte!
    Să-mi trăiască armăsarul
    Şi prin glonţi să mă tot poarte!

    Sai, voinice, şi nechează
    Ager, falnic ca un zmeu,
    Căci am inimă vitează
    Şi credinţă-n Dumnezeu!

    Cât mi-a sta mâna voinică
    Pe-a mea pală ostăşească,
    N-aibă grijă de nimică
    Ţara mea cea românească!

    Sai, voinice, şi nechează
    Ager, falnic ca un zmeu,
    Căci am inimă vitează
    Şi credinţă-n Dumnezeu!

    Cu-al meu suflet, cu-a mea pală,
    Cu-al meu şoim albit de spume,
    În duşmani vom da năvală,
    De s-a duce vestea-n lume!

    Sai, voinice, şi nechează
    Ager, falnic ca un zmeu,
    Căci am inimă vitează
    Şi credinţă-n Dumnezeu!


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: