Tudor Arghezi - Flori de mucigai



  • Flori de mucigai 

    Le-am scris cu unghia pe tencuială
    Pe un părete de firidă goală,
    Pe întuneric, în singurătate,
    Cu puterile neajutate
    Nici de taurul, nici de leul, nici de vulturul
    Care au lucrat împrejurul
    Lui Luca, lui Marcu şi lui Ioan.
    Sunt stihuri fără an,
    Stihuri de groapă,
    De sete de apă
    Şi de foame de scrum,
    Stihurile de acum.
    Când mi s-a tocit unghia îngerească
    Am lăsat-o să crească
    Şi nu mi-a crescut -
    Sau nu o mai am cunoscut.

    Era întuneric. Ploaia bătea departe, afară.
    Şi mă durea mâna ca o ghiară
    Neputincioasă să se strângă
    Şi m-am silit să scriu cu unghiile de la mâna stângă.



    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: