Radu Gyr - O, brad frumos...



  • O, brad frumos... 

    O, brad frumos, ce sfant pareai
    în alta sarbatoare.
    Mă vad copil cu par balai
    si ochii de cicoare.
    Revad un scump si drag camin
    si chipul mamei sfinte,
    imagini de Craciun senin
    mi-apar si azi în minte.

    Un brad cu daruri si lumini
    în amintiri s-arata.
    In vis zambeste ca un crin
    copilul de-altadata.
    Intregul cer era deschis
    deasupra fruntii mele.
    Azi strang doar pulbere de vis
    si numai scrum din stele.

    Copil balai, Craciun si brad
    s-au stins în alte zile.
    Azi, numai lacrimi cad
    pe-ngalbenite file ...
    Azi nu mai vine Mos Craciun
    cu barba-i jucause,
    ci doar tristetile mi-adun
    să-mi planga langa use...

    In bezna temnitei mă frang
    sub grele lespezi mute,
    si-mpovarat de doruri plang
    pe amintiri pierdute.
    Omatul spulberat de vant
    se cerne prin zabrele
    si-mi pare temnita mormant
    al tineretii mele...


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: