Octavian Goga - Revedere


  • Revedere 

    Tu, minunată poezie,
    Uitatul meu ostrov de flori,
    Îmi mai deschizi azi poarta mie,
    Când mă întorc din pribegie,
    Străin cu paşi rătăcitori?

    Îmi tremură durerea-n gene
    Cum calc pe vechiul drum bătut;
    Sărmane crânguri şi poiene,
    Vă năpădiră buruiene
    De când noi nu ne-am mai văzut...

    Ca un drumeţ din altă ţară
    În cale mă opresc ş-ascult:
    Aş vrea-n grădina solitară
    Un glas să-mi reînvie iară
    Din praznicele de demult.

    Dar val de neguri mă-mpresoară,
    Furtuni au bântuit pe-aici,
    Nu-s stelele de-odinioară,
    Pe urma lor abia mai zboară
    Un roi plăpând de licurici...

    Printre cărări dărăpănate
    Cresc spini, iar flori de-mi mai răsar,
    Se-nclină toate-nrourate
    Cu lacrimile adunate
    În drum de bietul grădinar.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: