Octavian Goga - Mare aeternum


  • Mare aeternum 

    Eternă mare, ca şi-odinioară,
    Fără hotar şi fără de hodină,
    De întrebări şi neastâmpăr plină,
    Azi goana mea la malul tău coboară.

    Cu tresăltări de ape şi lumină
    Oglinda ta prelung mă înfioară,
    Şi-nchise răni încep din nou să doară,
    Din flăcări vechi ce-n mintea mea se-mbină.

    Pe rând, pe rând, eu simt cum reînvie
    Cântată parcă-n surle şi chimvale,
    Uitata noastră mare-mpărăţie.

    Şi nu mai ştiu ce mi se par mai grele:
    Poveţele nemărginirii tale,
    Sau tainele adâncurilor mele...


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: