Nichita Stănescu - N-am mai murit de foame...



  • N-am mai murit de foame... 

    N-am mai murit de foame multă vreme.
    De când în loc de ochi aveam ciuperci,
    şi izbeau peste lopeţi de trireme
    ploi neântregi.

    Eu am murit în trecut,
    chiar înainte de a mă naşte.
    De mercur instabil ţin un scut
    la mâna stângă iscată ca o moaşte.

    Mă pregătesc de naştere,
    dorm în oul parfumat al bunicului meu
    care a plecat în recunoaştere,
    chiar acum, în prezentul trofeu.

    Îmi fac de cap,âmi fac de frunze, îmi fac de cai,
    pentru săgeţi trupul meu este cresut.
    Zeul A, zeul E, zeul I
    dovedesc c-am murit în trecut.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: