Nichita Stănescu - Cântec de lume



  • Cântec de lume 

    Toată frunza-mi zice lotru
    c-am furat un ram din codru...
    Câmpu-i nins şi tot mi-aş duce
    dorurile-n el, năuce,
    dară nopţile-nstelate
    i le ţine lui pe toate.

    Tot aş sta şi tot mi-i modru.

    Înserarea-mi zice lotru,
    seară confundată-n moină,
    c-am furat din ea o doină
    ce-am cântat-o în neştire...

    Numai mândra-mi zice mire...
    ...dar la capul dragei mele,
    plop îş urcă frunza-n stele
    vântul de-l îngână-n ramuri,
    plopul alb cu noaptea-n ramuri.

    ianuarie 1956 


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: