Mihai Eminescu - Trecut-au anii...



  • Trecut-au anii... 

    Trecut-au anii ca nori lungi pe şesuri
    Şi niciodată n-or să vie iară,
    Căci nu mă-ncântă azi cum mă mişcară
    Poveşti şi doine, ghicitori, eresuri,

    Ce fruntea-mi de copil o-nseninară,
    Abia-nţelese, pline de-nţelesuri -
    Cu-a tale umbre azi în van mă-mpesuri,
    O, ceas al tainei, asfinţit de sară.

    Să smulg un sunet din trecutul vieţii,
    Să fac, o, suflet, ca din nou să tremuri
    Cu mâna mea în van pe liră lunec;

    Pierdut e totu-n zarea tinereţii
    Şi mută-i gura dulce-a altor vremuri,
    Iar timpul creşte-n urma mea... mă-ntunec!


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: