Mihai Eminescu - Kamadeva



  • Kamadeva 

    Cu durerile iubirii
    Voind sufletu-mi să-l vindec,
    L-am chemat în somn pe Kama -
    Kamadeva, zeul indic.

    El veni, copilul mândru,
    Călărind pe-un papagal,
    Având zâmbetul făţarnic
    Pe-a lui buze de coral.

    Aripi are, iar în tolbă-i
    El păstrează, ca săgeţi,
    Numai flori înveninate
    De la Gangele măreţ.

    Puse-o floare-atunci-n arcu-i,
    Mă lovi cu ea în piept,
    Şi de-atunci în orice noapte
    Plâng pe patul meu deştept...

    Cu săgeata-i otrăvită
    A sosit ca să mă certe
    Fiul cerului albastru
    Ş-al iluziei deşerte.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: