Mihai Eminescu - Dorinţa



  • Dorinţa 

    Vino-n codru la izvorul
    Care tremură pe prund,
    Unde prispa cea de brazde
    Crengi plecate o ascund.

    Şi în braţele-mi întinse
    Să alergi, pe piept să-mi cazi,
    Să-ţi desprind din creştet vălul,
    Să-l ridic de pe obraz.

    Pe genunchii mei şedea-vei,
    Vom fi singuri-singurei,
    Iar în păr înfiorate
    Or să-ţi cadă flori de tei.

    Fruntea albă-n părul galben
    Pe-al meu braţ încet s-o culci,
    Lăsând pradă gurii mele
    Ale tale buze dulci...

    Vom visa un vis ferice,
    Îngâna-ne-vor c-un cânt
    Singuratece izvoare,
    Blânda batere de vânt;

    Adormind de armonia
    Codrului bătut de gânduri,
    Flori de tei deasupra noastră
    Or să cadă rânduri-rânduri.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: