Mihai Eminescu - De ce nu-mi vii?



  • De ce nu-mi vii? 

    Vezi, rândunelele se duc,
    Se scutur frunzele de nuc,
    S-aşează bruma peste vii -
    De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii?

    O, vino iar în al meu braţ,
    Să te privesc cu mult nesaţ,
    Să razim dulce capul meu
    De sânul tău, de sânul tău!

    Ţi-aduci aminte cum pe-atunci
    Când ne primblam prin văi şi lunci,
    Te ridicam de subsuori
    De-atâtea ori, de-atâtea ori?

    În lumea asta sunt femei
    Cu ochi ce izvorăsc scântei...
    Dar, oricât ele sunt de sus,
    Ca tine nu-s, ca tine nu-s!

    Căci tu înseninezi mereu
    Viaţa sufletului meu,
    Mai mândră decât orice stea,
    Iubita mea, iubita mea!

    Târzie toamnă e acum,
    Se scutur frunzele pe drum,
    Şi lanurile sunt pustii...
    De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii?


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: