Magda Isanos - Mâna ta



  • Mâna ta 

    Mina ta nu-i fara de temei fierbinte,
    sau rece, grea ca plumbul, sau usoara ;
    eu vorba i-o-nteleg, si ea nu minte,
    cum are obiceiul stapinul, bunaoara.

    E ca o frunza mare, pala, ce s-a scuturat
    pe fruntea mea, sa steie racoroasa,
    si, cind pe umeri citeodata mi se lasa,
    eu stiu de esti sau nu esti suparat.

    In parul meu ce albe-s degetele miinii tale,
    si-asa de visatoare, ca de femeie-mi par,
    dar ard si dor de brate pina la umar goale,
    de-mi zic ca au in virfuri si-n podul palmei jar.

    Stiu orice linie sau vinisoara albastrie
    a miinii tale, orisicit de nensemnata,
    dupa cum si dinsa pe de rost ma stie
    si sa ma uite n-ar mai putea vrodata.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: