Magda Isanos - Logodnă de primăvară



  • Logodnă de primăvară 

    Vai, frumusetea ceasului de-acuma
    de ce nu-mi este dat s-o sorb cu tine,
    si-alaturi sa simtim sub talpa huma
    de iarba vietii grea, cum de suspine
    mi-i inima de cind nu te-am vazut?
    Vreau soarele, pe degetele noastre
    unite, un inel sa faureasca;
    albastre zarile-n privirile-ti albastre
    sa le privesc si dragostea sa creasca
    din radacini batrine ca gradina
    (mai mindra decit cea care s-a dus),
    sa-mi ierti, si eu sa-ti iert, de-asemeni vina
    de-a fi iubit mai mult decit am spus.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: