Magda Isanos - Gândeste-te, n-ar fi păcat...



  • Gândeste-te, n-ar fi păcat... 

    Invata-mă cu ce să-ncep intai
    si-n care vorbe-anume tuturor
    să spun ce-albastru-i ceru-n ochii tai,
    si cum, de-atatea lumi luminatori,

    pe gura ta surasu-i ca un soare;
    ei poate niciodata n-or să stie
    din fiecare clipa trecatoare
    cum ne-am durat noi cate-o vesnicie

    iubindu-ne; si nu vor sti ca-n glas
    iti cânt atatea cantece când spui
    cuvinte ce pe buzele oricui
    niste cuvinte simple-ar fi rămas.

    Invata-mă cu ce să-ncep si cum
    să-i spun aceste-i lumi cat mi-i de draga
    ca te-a născut, cu truda ei intreaga, 
    pe tine, bucuria mea de-acum.

    Ea, poate, niciodata n-o să stie
    c-a inflorit în flori si-a curs în ape,
    ca din pământ si sura vesnicie
    să mi te-aduca,-asa cum esti, aproape;

    si, fiindca-o să murim si noi odata, 
    gandeste-te: n-ar fi pacat să moara, 
    cuprinsa-n noi, atata primavara,
    si dragostea cu inima deodata?...

    De-aceea, spune-mi cum să-ncep anume, 
    si eu voi scrie toate, fir cu fir,
    ca dispretuitori de cimitir,
    să ne iubim de-a pururea pe lume.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: