Magda Isanos - Acuma cântecul s-a sfârsit



  • Acuma cântecul s-a sfârsit 

    Acuma cintecul s-a sfirsit.
    Nu stiu de-i bine ori rau.
    Din frunze-am cintat. Dumnezeu,
    linga mine stind, mi-a soptit.

    De fapt nu era Dumnezeu, era pom.
    Si citeodata-avea glas de om.
    "Sarbatoreste, mi-a spus el, aceste
    cimpii dezmierdate si creste..."

    Si ca o pasare neinvatata
    m-am apucat sa cint. Eram mirata
    si bucuroasa, si nici n-am simtit
    cum trece anotimpul fericit !

    Zburati, cintece, zburati departe,
    scuturati-ma de pamint si moarte,
    si preamariti natura-n care inca
    e liniste si-ntelepciune-adinca.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: