Lucian Blaga - Pământul



  • Pământul 

    Pe spate ne-am întins în iarbă: tu şi eu.
    Văzduh topit ca ceara-n arşiţa de soare
    curgea de-a lungul peste mirişti ca un râu.
    Tăcere apăsătoare stăpânea pământul
    şi-o întrebare mi-a căzut în suflet până-n fund.

    N-avea să-mi spună
    nimic pământul? Tot pământu-acesta
    neindurător de larg şi-ucigător de mut,
    nimic?

    Ca să-l aud mai bine mi-am lipit
    de glii urechea - indoielnic şi supus -
    şi pe sub glii ţi-am auzit
    a inimei bătaie zgomotoasă.

    Pământul răspundea.



    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: