Ion Minulescu - Vesperală


  • Vesperală 

    Femeia care mi-a vorbit aseară
    De constelaţii fixe
    Şi stele căzătoare
    Avea figura lungă şi verde ca o pară
    Şi ochii negri-galbeni ca un adânc de mare...

    Femeia care mi-a vorbit aseară
    De lucruri mici şi fără importanţă
    Avea în glas căldura soarelui de vară
    Şi-n gând accentuate propuneri de-alianţă...

    Femeia care mi-a vorbit aseară
    Avea idei frumoase, dar bizare...
    Spunea că "plopii fără soţ" sunt vorbe de ocară,
    Şi toţi Luceferii din cărţi sunt stele căzătoare...

    Femeia care mi-a vorbit aseară
    (Şi care-o să-mi vorbească viaţa toată)
    A fost o dată Mamă,
    Dar a rămas Fecioară...
    Şi Fiul ei nici astăzi n-are Tată!...


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: