Ion Minulescu - Romanţă fără muzică (Nu-i nimeni să ne vadă)


  • Romanţă fără muzică 

    Nu-i nimeni... nimeni să ne vadă şi să ne-auză -
    Nu pleca!
    Dă-mi degetele-ţi inelate să le sărut ca şi-altădată,
    Dă-mi degetele-ţi inelate -
    Poeme-n pietre nestemate -
    Vreau să le-nvăţ pe dinafară şi să le cânt,
    Dă-mi mâna toată,
    Căci nu-i în tot salonul alta, aşa, la fel cu mâna ta.

    Rămâi cu mine toată seara...
    Ce-ţi pasă dac-o să sfârşească
    Orchestra valsul?...
    Tu nu ştii
    Că nu-i în tot salonul altul la fel ca mine să iubească?

    Deschide-ţi braţele -
    Altarul în care mă-nchinam alt'dată -
    Deschide-mi braţele şi prinde-mi în ele braţele-obosite,
    Apleacă-ţi gura-nsângerată,
    Şi sărutările-ţi aprinse înseamnă-le pe-obrazu-mi pal.
    Înseamnă-le la rând, să-mi steie pe veci de pază,
    Neclintite,
    Ca păsările legendare pe malul lacului Stymfal!...


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: