Ion Minulescu - Romanţa ei


  • Romanţa ei 

    Când vei vedea-ntre geamuri, la fereastră,
    O cupă de cristal,
    Şi-n cupa de cristal, o floare-albastră -
    Simbolul unui rendez-vous banal -
    Oricine-ai fi, să intri fără teamă,
    Căci gura mea te-aşteaptă
    Şi trupul meu te cheamă!...

    Necunoscut, sau prieten vechi,
    Nu-mi pasă!...
    Oricine-ai fi, tu poţi intra oricând la mine-n casă,
    Căci casa mea e casa tuturora,
    E madrepolul magic de mărgean
    Spre care năvile-şi îndreaptă prora,
    Să-şi caute-adăpost în plin ocean...

    Şi-aşa cum sunt -
    Femeie sau fecioară,
    Plebeie anonimă sau regină -
    Eu te primesc cu-aceeaşi simpatie
    Şi-oricine-ai fi,
    Al meu eşti pe vecie!
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Bine-ai venit, preludiu de chitară!...
    Bine-ai venit, final de mandolină!...


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: