Ion Minulescu - Quiproquo


  • Quiproquo 

    Azi nu-ţi spun decât că te iubesc...
    Dar cât timp te voi iubi nu ştiu -
    Mâine, noul meu roman pe care-l scriu
    Poate nu voi mai fi dornic să-l sfârşesc...

    Dar cum eu voi fi-ntregit de tine,
    Marea bucurie de-a mă şti iubit
    Va lungi romanul meu la infinit
    Numai dacă tu mi-l vei citi la fel cu mine...

    Dar tu, vai!...
    Nu-mi vei citi decât o filă -
    Prima filă -
    Fila cu-al tău nume,
    Care va produce oarecare vâlvă-n lume,
    Ca o nouă prorocire de Sibilă...

    Eu, în schimb, mi-l voi citi mereu,
    Până ce,-ntr-o bună zi,
    Eroina din romanul meu va-nnebuni -
    Şi cuminte voi rămâne numai eu!...
    Iată!...
    Eu ţi-am spus tot ce gândesc...
    Dar tu, dacă crezi că ştii ceva mai mult,
    Spune-mi tot ce ştii -
    Că eu te-ascult...
    Poate-mi voi sfârşi romanul,
    Fără să te mai iubesc!...


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: