Ion Minulescu - Povestea mea şi a lor


  • Povestea mea şi a lor 

    Mă-ntreb:
    Cel care-am fost cândva
    Tot eu sunt şi-azi?...
    Sau sunt altcineva?...
    Confraţii mei - e drept - nu bănuiesc
    Că sunt şi morţi rebeli care trăiesc!
    Dovadă eu -
    Eu, care-am fost ucis
    De către cei care, citind ce-am scris,
    M-au ponegrit
    Şi m-au scuipat,
    Apoi cu toţi m-au pastişat...
    Iar când n-au mai avut ce-mi face,
    Mi-au presărat în pat un pumn de ace -
    Convinşi c-am să mă-nţep în ele
    Şi-am să mor!...
    Dar eu le-am dat cu tifla tuturor...
    Şi azi - deşi înmormântat de ei
    De viu -
    Continuu să trăiesc, ba chiar să scriu...
    În timp ce criminalii mei confraţi
    Trăiesc din semne de-ntrebare
    Şi putrzesc ne'nmormântaţi...


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: