Ion Minulescu - Drum crucial


  • Drum crucial 

    Pe scara sufletului meu
    M-am întâlnit cu bunul Dumnezeu -
    Eu coboram mâhnit din conştiinţa mea,
    Iar El urca surâzător spre ea!...

    Şi ne-am oprit la jumătatea scării
    Încrucişându-ne în clipa-ntâmpinării
    Săgeţile perechilor de ochi ca de-obicei -
    Ah! ochii Lui cum seamănă cu ochii mei!

    Pe scara sufletului meu
    M-am întâlnit din nou cu Dumnezeu -
    El cobora solemn din conştiinţa mea,
    Iar Eu urcam surâzător spre ea!...


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: