Elena Farago - Cătelusul schiop



  • Cătelusul schiop 

    Eu am numai trei picioare,
    Si de-abia mă misc: top, top,
    Râd când mă-ntalnesc copiii,
    Si mă cheama "cuciu schiop".

    Fratii mei ceilalti se joaca
    Cu copiii toti, dar eu
    Nu pot alerga ca dansii,
    Ca sunt schiop si cad mereu!

    Si stau singur toata ziua
    Si plâng mult când mă gandesc
    Ca tot schiop voi fi de-acuma
    Si tot trist am să traiesc.

    Si când mă gandesc ce bine
    M-as juca si eu acum,
    Si-as latra si eu din poarta
    La copiii de pe drum!...

    Cat sunt de frumosi copiii
    Cei cuminti, si cat de mult
    Mi-ar placea să stau cu dansii,
    Să mă joc si să-i ascult!

    Dar copiii rai la suflet
    Sunt urâti, precum e-acel
    Care m-a schiopat pe mine,
    Si nu-i pot iubi de fel...

    M-a lovit din rautate
    Cu o piatra în picior,
    Si-am zacut, si-am plans atata,
    De credeam ca am să mor...

    Acum vine si-mi da zahar
    Si ar vrea să-mi fie bun,
    Si-as putea să-l musc odata
    De picior, să mă razbun,

    Dar il las asa, să vada
    Raul, că un biet catel
    Are inima mai buna
    Decât a avut-o el.



    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: