Dimitrie Bolintineanu - Un ostaş român închis peste Dunăre



  • Un ostaş român închis peste Dunăre 

    Porumbiţă întristată!
    Eu ca tine sunt străin,
    Şi-ntr-o ţară depărtată
    Tu cânţi tristă, eu suspin!

    Însă tu ai aripioare,
    Poţi te-ntoarce când vei vrea;
    Iar eu plâng în închisoare
    După dulcea ţara mea!

    Tu ai poate-o sorioară
    Ce te cheamă ne-ncetat;
    Iar eu am o drăguşoară
    Ce în lacrimi am lăsat.

    Însă tu ai aripioare,
    Poţi te-ntoarce când vei vrea,
    Iar eu gem în închisoare
    După mândruliţa mea!

    Zboară, pasăre curată!
    Şi te-ntoarnă-n ţara ta:
    Iar eu, floare aruncată
    Pe alt ţărm, mă voi usca!



    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: