Alexandru Macedonski - Rondelul contimporanilor



  • Rondelul contimporanilor 

    Acesti contimporani ai mei
    Fac ne-ncetat acelasi sport:
    De treizeci de ani îmi tot zic mort
    Tot mai pizmasi si mai misei.

    Strigoi, adesea-mi zic tot ei-
    Batran, în ultimul resort:
    Acesti contimporani ai mei
    Fac ne-ncetat acelasi sport.

    Desi par lei si paralei,
    N-au cu talentul vreun raport.
    Si n-au nici sfinti, nici dumnezei,
    Trantiti în viata de-un avort...
    Dar sunt contimporanii mei.


    DISCLAIMER! TOATE materialele de pe site sunt materiale GRATUITE adunate/strânse de pe internet. Echipa nu va fi trasă la raspundere pentru aceste materiale. ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ MATERIALE CARE ÎNCALCĂ DREPTURILE DE AUTOR VĂ RUGÂM SÂ NE ANUNTAȚI PRINTR-UN E-MAIL.

    0 comentarii: